Na vsebino

Anketa

ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV S STORITVAMI AJPES

 

Spoštovani,
 
Agencija RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES) vas vljudno vabi k sodelovanju v anketi, namenjeni oceni in izboljšanju naših javnih in tržnih storitev. Vaše mnenje nam bo pomagalo bolje razumeti vaše potrebe in prilagoditi naše storitve.
 
Zahvaljujemo se vam za vaše dragoceno sodelovanje in prispevek k nadaljnji rasti in razvoju AJPES.

 
Zdenka Kajdiž,
pooblaščenka Sveta AJPES za obravnavo
pripomb in predlogov uporabnikov storitev AJPES
 
   
  Tomaž Klemenc,
         direktor

 

 
1. S kakšnim namenom najpogosteje obiščete spletni portal AJPES?
2. S katero izpostavo AJPES sodelujete?
2a. Prosimo, da na lestvici od 1 do 5 ocenite kakovost poslovanja v izpostavi AJPES, s katero poslujete.
Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo zadovoljstva.
1 2 3 4 5
Strokovnost uslužbencev
Hitrost reševanja zadev
Dosegljivost uslužbencev
Prijaznost uslužbencev
3. Ali uslužbenci AJPES izpolnjujemo vaša pričakovanja?
3a. Zakaj ne?
4. Ali vam na spletnem portalu AJPES običajno uspe najti podatke oziroma informacije, ki jih iščete?
4a. Katerih informacij niste našli?
5. Kako ste zadovoljni s storitvami AJPES?
Izbira 1-zelo nezadovoljen/na, izbira 5 – zelo zadovoljen/na, izbira 0 – ne vem, ne poznam, ne uporabljam.
1 2 3 4 5 0
Podatki Poslovnega registra Slovenije (ePRS), uradne objave (v postopkih vpisov v sodni register, zaradi insolventnosti, po Zakonu o gospodarskih družbah)
Podatki drugih registrov (transakcijskih računov - eRTR, zastavnih pravic in zarubljenih premičnin - eRZPP, zavezancev za dostop do informacij javnega značaja - eRZIJZ, evropskega poslovnega registra - eEBR...)
Javna objava letnih poročil (JOLP), javne objave drugih poročil
Predložitev podatkov letnih poročil in statističnih raziskovanj
Bonitete (S.BON, eS.BON, BON-2...), spletno orodje Fi=Po Finančni Pomočnik, spletni servis proFi=Po, revidirani podatki
Večstranski pobot medsebojnih obveznosti (obvezni in prostovoljni)
6. Kako bi ocenili naš spletni portal?
Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo zadovoljstva.
1 2 3 4 5
Vsebina
Prijaznost do uporabnika (preglednost, oblika)
7. Označite oceno (stopnjo) zaupanja v podatke in storitve AJPES (Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo zaupanja)
1 2 3 4 5
Stopnja zaupanja
8. Ali bi pri vašem sodelovanju z AJPES kaj posebno pohvalili?
9. Ali pri vašem sodelovanju z AJPES kaj pogrešate?
Če ste podali kakšen predlog ali vprašanje in želite odgovor, nam prosimo zaupajte vaš elektronski naslov.

OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Nujne, ki omogočajo normalno delovanje strani, smo že naložili. Ker želimo spletno stran narediti za vas čim bolj uporabno, bomo veseli, da nam dovolite še, da naložimo analitične piškotke. Ali nam to dovolite?